Nieśmiały przez komórkę
4 września 2007, 07:34Robin Abrahams, psycholog z Harvardzkiej Szkoły Biznesu, a zarazem specjalistka ds. etykiety, obwinia e-maile, SMS-y i iPody za światową epidemię nieśmiałości.
Kogo lepiej wysłać na zakupy?
3 września 2007, 10:32Jeśli jesteś mężczyzną i nienawidzisz robienia zakupów, naukowcy przyszli ci właśnie z pomocą. Okazuje się bowiem, że kobiety są w tym po prostu lepsze. Co więcej, dzięki tysiącom lat ewolucji potrafią upolować najbardziej sycące pokarmy.
Indywidualiści kupują inaczej
6 czerwca 2007, 09:31Czy Chińczycy kupują inaczej niż Francuzi? Z pewnością tak. Amerykańscy naukowcy odkryli i opisali różnice w zakresie dokonywania zakupów przez przedstawicieli społeczeństw indywidualistycznych (zachodnich) i kolektywistycznych (wschodnich).
Paliwo wolne od terroru
3 marca 2007, 11:01W Stanach Zjednoczonych powstała inicjatywa o nazwie Terror-Free Oil, czyli Paliwo wolne od terroru. Jej założyciele sprzeciwiają się kupowaniu ropy naftowej od krajów, które w jakikolwiek sposób biorą udział w finansowaniu terrorystów.
Pomarańczowe lepsze od czerwonych
1 marca 2007, 18:58Pomarańczowe pomidory są zdrowsze od czerwonych. Mimo że czerwone zawierają dużo więcej likopenu, antyutleniacza, który odpowiada zarazem za ich barwę, specjalna odmiana pomarańczowych pomidorów obfituje w błyskawicznie przyswajaną przez nasz organizm formę likopenu.
Co kobiety lubią najbardziej
8 lutego 2007, 15:37Dla większości kobiet wybór jest prosty. Zapytane, co wolą: seks czy wypad na zakupy po nowe ubrania, decydują się na... to drugie.
Zakupy przyszłości
18 stycznia 2007, 19:14Lustereczko, powiedz przecie, czy do twarzy mi w tym żakiecie? Słowa złej królowej z Królewny Śnieżki świetnie oddają ideę, jaka przyświecała Christopherowi Enrightowi, który ulepszył nieco zwykłe lustro ze sklepowej przymierzalni.
Decyzje zakupowe widać w aktywności mózgu
4 stycznia 2007, 15:41Zespół naukowców z Uniwersytetu Stanforda badał za pomocą rezonansu magnetycznego (MRI) aktywność mózgu osób decydujących się na zakup pożądanego przedmiotu. Podczas oglądania, dajmy na to, pięknej torebki i jej ceny aktywowały się inne obszary mózgu (Neuron).
Torba z biustonosza
10 listopada 2006, 11:11Produkująca bieliznę firma Triumph International Japan wypuściła na rynek biustonosz, który można z łatwością przekształcić w torbę na zakupy. No! Shopping Bag Bra (NO! reji-bukuro bra), bielizna przyjazna dla środowiska, stanowi część akcji zmniejszenia liczby plastikowych reklamówek (jest to główny cel Ustawy o Recyklingu Opakowań i Pojemników, przygotowanej w czerwcu przez japońskich prawodawców).
Zablokować Microsoft
27 października 2006, 14:05Pomimo ogromnego sukcesu kieszonkowych odtwarzaczy iPod firma Apple ciągle odczuwa presję konkurencji. Dlatego też nie może pozostać bezczynna - amerykański producent złożył wniosek o opatentowanie technologii pozwalającej przyszłym wersjom iPoda online'owe kupowanie utworów muzycznych drogą bezprzewodową.
« poprzednia strona następna strona » … 6 7 8 9 10 11 12 13